Tuesday 28 June 2011

hari ke-2 Cabaran 99 HTN - 28.06.2011

This morning i'm not so hungry. Bangun pagi, dah minum segelas air suam. Then, masa buat air chocolate utk hubby, aku buat sekali 1 gelas air limau nipis. Minum!elok utk detox..Tapi air liur ni meleleh jg tatkala melintasi gerai nasi lemak kt tepi jalan,NAMUN iman aku masih kuat untuk meneruskan cabaran ni. So,when hubby asking me > ''ayang nak berhenti beli nasi lemak tak?''..sabor je la soalan tu..nak je mulut ni jawap : Nak!..tapi aku diamkan diri je. Then, i decided to go to Seven E. I bought Gardenia Breakthru Bread and Dutch Lady Chocolate.
Sampai kat opis, aku on server, buka computer, punch card, simpan beg dlm drawer, kemas meja and put the bread + choco malt on my table..then i sit down. Aku pandang je breakfast tu..Hurmm..tak menyelerakan langsung..xde mood nak makan. Cubala tukr jadi nasi kerabu ke, mee goreng ke..yummy!! chehh!! dalam mimpi. Ngap je la apa yg ada...dan gigitlah aku roti2 itu dengan lemahnya...lambat btul nak habis sekeping roti.. Laparrrrrrr!!! :(...
Then..habis sekeping..so, i continue my work until 1 o'clock..grroookkk...greeuukkk..perot dah bunyi!!! hamik ko!! tak tahan!!! Aku amik beg duit..trun pegi restoren bawah..Tapi i xbeli nasi ok!! i beli cucur ikan bilis..uuuuuuu...dap nye! dap nye! heaven rasa dpt mkn!! hehehehee..
So skrg,pkul 3.15 ptg..perot tak meragam..x lapar..dan x berbunyi..good!
Balik ni..pkul 5 aku trus cabot pegi Butik Kak Chah...then, singgah kedai gmbr amik gmbr passport..trus balik..masak soup kentang n carrot!! yummy!!!
Chaiyok Yurinohana!!!

No comments:

Post a Comment